![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#30 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
Ort: Uppland, Sverige
Inlägg: 2 728
|
![]()
Anledningen till detta är att STLs script utgår från att alla dörrar är animerade över 30 frames, men dessa vagnar har dörrar animerade över ett större antal frames.
Jag ser tre alternativ på lösningar till detta: 1. Lan animerar om dörrarna (jobbigt då originalmesherna inte finns kvar?) 2. Vi skapar ett eget script för dessa specifika dörrar. (Massa extra jobb också, särskilt om de ska kunna öppnas i driver också) 3. Jag ändrar i STL Source-scriptet så den kör hela dörr-animationen oberoende av hur lång den är (Enkelt, men kan skapa oväntade problem med andra vagnar om man inte är försiktig och tänker sig för.) Men jag måste kika lite närmare på de delarna av STL-Source för att med säkerhet kunna säga att nummer 3 är ett vettigt alternativ.
__________________
-k- |
![]() |
![]() |