![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#2 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Huddinge, Sweden.
Inlägg: 6 376
|
![]()
Tog bort detta i lokets config.
littskyltar { mesh "sj_du_utc_body/littskyltar.im" att "a.groundzero" auto-create 0 att-parent "default" effects { textures_e1 { kind "texture-replacement" texture "body_du-body_du.texture" } } } Då fick jag bort lokskylten på sidan, så att nummret istället visas. Sen var det ett lok i texturegruppen 580 eller 581, som hade felaktigt nummer på buffertbalken. Där tog jag och kopierade, den andras buffertbalk som saknade nummer. Därmed är problemet löst för min del. Kopierade även en texture och byte nummer på den. Då det bara var 5 lok (texturer), så att antalet multikopplade lok bara blev 2½. Om intresse finns, så kan jag slänga upp loket på Mediafire + texturegruppen med en extra texture eller skicka iväg det hela till STL (Korvtiger). Fråga till Lennart. Ska jag klona lok och texturegrupp eller behålla ditt kuidnr. efter ändringen?
__________________
Bengan |
![]() |
![]() |