![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#22 |
Medlem
|
![]()
C5 har gått på Tub3 och förbi kymlinge men även stanat vid kymlinge och släpt av pasagerare.
detta gjorde den då Spårvägs sälskapet hade en T-bane utflyckt med C5. Mycket trevlig utflyckt var det ![]() ![]() Vad det gäller C14z så var det en test vagn med wäxelströms motorer och där av diggar värdet på den vagnen. Vad det gäller mina favoriter så är det C5 och C1.2001 med strömavtagare för prov körning på Spårväg. Litte kuriosa C? 2001 har båda haft Strömavtagare. C1:an i Stockholm för provkörning av vagnen inan strömskenan var strömsatt. och C20 i västerås för provkörning av vagnen där. Har förmig att C20 2001 även har isolator hornen kvar på taket efter strömavtagaren. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Snyggaste(?) tunnelbanan på gång... | Fredrik | Landskapsdesign - Trainz | 1 | 2002-04-18 22:38 |