![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Jag undrar om det finns någon som har sett om det finns någon nedlagda järnvägsbanor med upprivna spår med bara sliper på banvallen kvar efter nedläggningen av järnvägen? Sen undrar jag när jag vill vissa en bild från mina byggda landskap skall man då lägga ut en kamera i landskapet men hur får man sedan ut en bild ifrån den så att man kan lägga ut den i forumet? För när jag skall lägga ut en bild så hittar jag inte bilden som jag vill lägga ut här. m.v.h. Arne |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Efterlysning 040924 | knebert | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 4 | 2004-09-25 15:41 |
Efterlysning på bilder | Joel | Off-topic | 2 | 2004-03-06 20:36 |
Efterlysning av Tunnelbanestationer på engelska. | netmagic | Lokaltrafik | 6 | 2003-12-08 18:02 |
Efterlysning | Statens Järnvägar | Trainz - Allmänt om Trainz | 5 | 2003-11-02 12:15 |
Efterlysning: T44 ommålning | MatsH | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2002-09-11 17:32 |