![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#10 |
STW-member
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej.
På något sätt lyckas jag hela tiden komma tillbaka hit, trots att jag försöker få andra att driva det hela. Förslagsvis DS och det som finns på STW's sida. Eventuellt material som finns på Svenska tåg 2004 och 2005, men det är inte riktigt snällt, men skulle stödja STW och Trainz i sverige en del. Men som sagt, helst ser jag att någon annan driver detta, även om jag är frestad att skriva en spec etc. ![]() /Lars ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Medverkande creators till Svenska Tåg 2005 | Tomas | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2004-12-01 00:00 |
Engelska-arbete med typiskt svenska saker. | Pson | Off-topic | 3 | 2003-12-10 17:21 |
Uppdatering av MSTS På Svenska! | Rogge | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-02-18 19:32 |
Svenska Tågwerkstäderna | emges | Trainz - Allmänt om Trainz | 11 | 2002-05-20 21:53 |