![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2004
|
![]()
Ni som har svarat mig på mina frågor betr Trainz simulator 2004.Ni alla ska ha ett stort tack för hjälpen, för det har varit till stor hjälp och nu har jag fått fart på simulatorn.
Nu har jag byggt en testbana och placerat olika typer av lok, bl,a Da samt kontaktledningstolpar,men finns det någon som kan tipsa mig, vart jag hittar kontaktledningarna ???. Mvh: bjrn. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Finns denna övergång? | vfp420b | Trainz - Allmänt om Trainz | 11 | 2004-07-19 13:27 |
finns någon väl säo kunnig person för att... | Tomas | Trainz - Allmänt om Trainz | 16 | 2004-05-12 23:38 |
Finns det någon Graf för danmark? | Dson | Off-topic | 4 | 2003-04-25 09:42 |
BTAB -Finns dom fortfarande? | bobjörk | Virtuella Tågbolag | 1 | 2003-02-12 19:15 |
Vilka saker finns i Trainz men inte i MSTS? | Olaf Lindström | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2003-02-09 17:22 |