![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2004
|
![]() Citat:
Däremot skall man aldrig installera dessa från skiva, man måste alltså lägga servicepacken på hårddisken vid installation.
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Hur lång tid tar dessa filer att ladda hem? För mig tar dessa ett helt dygn, alltså orkar jag inte med detta! Ingen som verkligen kan vara hygglig och bränna upp dessa på skiva och sedan sända till mig per post.? Jag bjuder på porto... Även någon liten present!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]() Citat:
Då rekomenderar jag att du köper ett billigt och bra bredband,det finns bredband för låga priser men med bra hastigheter mm.
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
Bredband finns inte att tillgå överallt, tänk först tänk sen igen. GerryE |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Har nyss köpt TRS2006. Men får din bana ändå inte att funka! Får bara upp massor av felmedelanden när jag ska installera banan på min dator.
Förresten fattar jag inte hur CMP arbetar. Hjälp mig med detta! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
har du installerat Sp1? de är steg ett. och då får du inte ha startat trainz, om du har gjort de får du avinstallera de igen. installera, utan att starta det. installera sp 1 . sen måste du ha svenska tåg 2004 och 2005. för att kunna köra smålandsbanan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
NEJ; DET GÅR FORTFARANDE INTE!!!!!!!!
Jag har gjort som ovanstående har skrivit men jag kan fortfarande inte installera smålandsbanan. När jag försöker får jag bara upp ett fönster som säger: "Error: Unable to open CDP file 'C:\Documents and Settings\...\Smlandsbanan.cdp' for reading". Snälla någon hjälp mig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Hur kan man bjuda på något som enbart gangnar sig själv? Edit=Stavfel
![]() ![]() ![]() /Harry Senast redigerad av Kiefer den 2006-08-23 klockan 18:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#10 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#11 | |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]() Citat:
Observera att detta var ett inlägg som borde skickats via pm!
![]() |
![]() |
#12 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Överlåt eventuella påpekanden på trådinlägg till moderatorer och andra som har sådant till uppgift eller skicka ett pm till moderator om vilken tråd det avser och låt denne avgöra om eventuell åtgärd behövs.
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|