![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Sundsvall, Sweden.
Inlägg: 6 919
|
![]()
Kunden har alltid rätt och bra service, det har försvunnit idag tyvärr! Idag måste man tjata, gnata och bevisa att man har rätt och ändå brukar dom försöka slingra sig/slippa undan...
Jag tänker absolut inte godta en tv utan dom finesser min förra hade, men är orolig att nån dag så kommer tv´n utan att jag fårr tillfälle att kolla upp den först!? Tycker det också är lite konstigt att dom ska köpa tv´n åt mig???? Hur funkar det då med garantin? Står den på mig eller dom? Helst hade jag velat dom hade värderat min gamla tv och gett mig pengar och jag själv fick inhandla ny tv, men men...
__________________
Mvh Pirpen |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Sundsvall, Sweden.
Inlägg: 6 919
|
![]()
Trött, trött, trött...
Ringde servicefirman idag igen, då jag inte hört av dom. Nu är det samma slöa inställning ifrån dom igen. Vet ingenting och man kan inte få reda på nått vettigt... För ett par dar sen sa dom att jag skulle få en ny tv (eftersom transportbolaget slarvat bort den gamla) och det beslutet hade tagits av ledningen den 14 september. Dom sa nu igen att jag ska få en ny tv, men dom kan inte se om det köpts nån, om den är på väg eller vad det är för tv???? Man blir trött...
__________________
Mvh Pirpen |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
Ort: , , Sweden.
Inlägg: 5 814
|
![]()
Tråkigt när kunden blir klämd på detta sätt...
Håll oss gärna informerade hur ditt fall går. Tycker du borde kunna få en TV snart, drygt att behöva vänta... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare ssg
|
![]()
Sverker Olofsson står annars redo med en ny säsong av Plus, då jävlar ska du se att din tv dyker upp igen eller att den nya kommer väldigt snabbt
![]()
__________________
http://puggen.deviantart.com/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Sundsvall, Sweden.
Inlägg: 6 919
|
![]()
"Tråkigt när kunden blir klämd på detta sätt...
Håll oss gärna informerade hur ditt fall går. Tycker du borde kunna få en TV snart, drygt att behöva vänta..." Ja, det är inget kul när man drabbas på detta sätt och inte själv gjort nått fel. Jag tycker också det är förjäkligt att dom säger dom ska kolla upp saker och sen inte hör av sig. Sen tv´n hämtades (15 aug) för lagning har jag nog ringt 10 gånger till servicefirman. Samtal som börjat med att man suttit i telefonkö och när man väl kommit fram, så vet dom ingenting (om vart tv´n är)... Idag har det gått en vecka sen det beslutats om att jag skulle få en ny tv. Ändå kan dom inte säga om det köpts en ny tv till mig, om den är på väg eller vad det är för tv. Det är skitdåligt! "Sverker Olofsson står annars redo med en ny säsong av Plus, då jävlar ska du se att din tv dyker upp igen eller att den nya kommer väldigt snabbt" Ja, det är väl enda sättet att det ska hända nått! Min gamla tv kommer nog aldrig dyka upp igen. Jag tror nån snott den (som inte visste den var trasig), annars borde dom hittat den nu. Hoppas tjuven uppskattar en tv med en massa frysta pixlar, utan högtalare och instruktionsbok (högtalarna och instruktionsboken har jag här hemma!). Tv´n skickades i orginalkartongen, som jag alltid sparar till garantin gått ut...
__________________
Mvh Pirpen Senast redigerad av Pierre den 2007-09-21 klockan 16:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|