![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#13 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2003
Ort: , , .
Inlägg: 212
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() gå in på http://www.arn.se/ och kolla där kan du få kontakt med en konsumentvägledare som kan hjälpa dig eller här Adress: Konsument Sundsvall 85196 SUNDSVALL Besöksadress: Kulturmagasinet E-post: konsument@sundsvall.se Telefontider: Mån 09-11 Tis 09-11, 14-16 Ons 14-16 Tors 14-16 Telnr: 060-191208 Faxnr: 060-129640 Tag kontakt med dem direkt ! oftast löser sig problemet ganska fort när butiken får ett brunt kuvert från ARN Ps. efter att ha jobbat med försäljning av elektronikprylar i 35år blir jag alltid lika förbannad på butiker som skiter i sina kunder. Du har ingen anledning att hålla dom om ryggen, utan snarare ett ansvar att dra fram dessa i ljuset för att varna andra från att råka ut för samma sak om du behöver råd kan du kontakta mig på mail direkt. Senast redigerad av pussgurkan den 2007-09-23 klockan 10:18. |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|