![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Kanske gick lite OT, men hela forumet är väl OT? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
"Tja, NetonNet har ju sina lagershopar, där Internetpris gäller"
Ja det är bra, men hjälper ju inte en annan. Har ju 40 mil till närmaste...
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
|
![]()
Nu har jag fått svar på senaste mailet. Dustin Home tycker det är illa att det tagit så lång tid och att det är konstigt att jag inte fått ny tv ifrån Anovo än.
Vidare så har Dustin Home varit i kontakt med servicefirman, men inte fått något besked dom heller. I slutet av veckan har jag nu blivit lovad ett besked ifrån Dustin Home. fortsättning följer...
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Det är konstigt att allt skall ta sådan förbaskad tid ![]() Sen tycker jag det är konstigt att inte Dustin får något svar från den servicefirman de anlitar eller är det kanske bara en bluff från den ena sidan? Jaja som du skrev: "Fortsättning följer...." MVH Kenneth
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
|
![]()
Ja, jag förstår inte vad problemet är nu????? Den 14 september togs ett beslut av servicefirman att ersätta tv´n. Då är det väl bara att komma översens med kunden om vilken tv, köpa den och skicka den!
Dustin Home nämde nån slags kompensation p.g.a. allt strul för mig. Dom skrev dock inte vad det skulle kunna vara och jag har ingen uppfattning om vad rimlig kompensation kan vara? Jag har aldrig råkat ut för såhär mycket strul förut. Vet inte om det är Dustin Home som anlitar servicefirmorna eller om det är tillverkarna? Det är fullt med nummer till olika servicefirmor på deras hemsida och vart man hamnar beror på märke...
![]() |
#7 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2003
|
![]() Citat:
Vid köp i butik märker man inte detta då man lämnar in apparaterna över disk alt så hämtas apparaten av butiken, den största fördelen med detta är att kunden ej behöver ringa runt och fråga samt att butiken har koll på servicetider etc, den allmänna policyn är att en apparat som ej är klar efter 14 arbetsdagar byts automatiskt ut mot en ny om inte kunden föredrar att vänta på sin apparat |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|