![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Hej Fredrik.
Ser att många är intresserade av spelet. Så jag anmäler mitt intresse också. Vet att det är försent kanske men gör inget att jag får det senare. M.V.H Coffiehans alias H-E Hedström |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Än så länge finns det möjlighet
![]() Läget är så här kan jag informera om att just nu väntar jag på bekräftelse från 3 st (Coffiehans inte medräknad) och kommer det ingen bekräftelse kommer det med andra ord finnas 3 spel kvar Senast redigerad av Fredrik den 2007-09-26 klockan 21:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej Ferdrik!!
Förtusan! Fick se att det kanske finns kvar att handla. Är naturligtvis en köpare. Meddela mig om det finns kvar. Hälsningar Kalle
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2005
|
![]()
Hej, jag köper gärna ett.
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|