![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Wow! Snyggt! När du släpper denna kommer jag lungt installera MSTS igen.
![]()
/Daniel Senast redigerad av Daniel den 2007-11-09 klockan 16:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Ser otroligt bra ut, kanonsnyggt!!!!
När det gäller transferflimmer, så blir det väl det om man överlappar tranfers!? När jag bygger, så försöker jag undvika transfers så mycket det går. Och när det gäller objekt man laddat ner, så brukar jag samla readme från objekten i en credits mapp och lägga den i rutt mappen. Skriver sen i readme att jag kan ha missat nån och isånna fall så är/var det inte meningen... Objekt som läggs upp för nedladdning borde ju vara menat för att användas, så dom är ingen fara att använda (även om readme saknas). Däremot bör man inte ta objekt ur andra rutter, dom kan ju vara gjorda just för den rutten!
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Tack återigen för alla fina kommentarer, de värmer mycket! ![]()
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Ser ut att bli en toppen rutt!. Hoppas verkligen du laddar up den när den blir klar!
![]()
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Hei dette ser veldig bra ut. Gleder meg til ruten kommer ut.
![]()
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Hejsan!
Nu vill jag bara uppmärksamma er om att det bara är ca 30 % kvar att göra på Malmköpingsbanan. Malmköpings spårvagnstorg, campingen och trakten kring Hosjö återstår, sedan hoppas jag alla ska kunna testa den! ![]() Jag har även en undran till Sigma angående dina ängbyvagnar. Du skrev att de inte ska bli ommålningsbara. Gäller det även destinationsskyltarna? Det var allt för denna gång. Återkommer när det närmar sig release (vilket lär bli om ett par månader, har annat och göra också)! Ha det bra! ![]()
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Det var verkligen bra byggd! Ta god tid på dig och gör ordentligt och noga så allt fungera perfekt. Kör många tester, som jag brukar.
![]() Länge leve MSTS! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Låter bra!
![]() Jo destinationsskyltarna går att måla om.
![]() |
#9 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Finns det andra spårvagnar att köra? Jag gillar inte intreören för att det är blandat animerat och riktigt...
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|