![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Grymt detaljerad, bra jobbat!
![]()
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Jättefint jobb Affe!!! Mvh Johnny Nilsson
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Hejsan... Det var 4 månader sen jag postade något här och jag har vart väldigt inaktiv här på forumet...
Jag hade tänkt att lägga X10p på is men så kom byggglädjen tillbaka... Äntligen...! ![]() Jag kommer posta mer om detta imon efter jag har gjort klart några saker! God natt! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Skulle vara grymt om affe elr ngn annan kunde göra en x10 i msts åsså
![]() Sen har ju pierre gjort en halvfärdig roslagsbanan-rutt också i msts :O)
Mina arbeten i Trainsimulator 2012: Appleford - Slough Färdig Bergslagsbanan V2.0 Färdig! Bergslagsbanan V3.0 Under arbete! Senast redigerad av Micke.L den 2003-11-07 klockan 04:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
det var länge sedan man hörde något, jag bara undrar hur går det ? har du laggt ner det eller har du byggt lite för dig själv kanske ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tidigare TriQz
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
Jag har ej börjat med scriptningen än och jag kommer troligen inte göra det under ett tag.
Jag funderar att lägga detta projekt på is eftersom jag är väldigt inaktiv inom forumet och Trainz och så har jag nästan tappat intresset fullt för tåg. ![]()
![]() |
#7 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
detta var ju tråkigt att höra, hoppas du hittar inspiration och kan börja någon gång igen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tidigare TriQz
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
Allting är helt klart... bara små saker på exteriören och så är den klar att scriptas...
Men jag förstår ej något med just scriptingen jag undrar om någon annan här på forumet som jag skulle kunna lita på kunde scripta upp den här 3D-modellen utav X10p till Trainz. Någon med en bra erfarenhet? Tack i förhand!
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|