![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Vägverkets hemsida hittar du här:http://www.vv.se/templates/page3____20141.aspx
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
OMG!
A new set of traffic signs!? Great work, Bengan! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hittade sidan.
Där man får lite info om olika skyltars storlek. Info finns i PDF-filen nedan. Om någon skulle ha lust att fortsätta med skyltarna. Vet inte själv, när jag sätter igång med dom igen.
![]() |
#4 |
|
![]()
Sådär, nu har man varit knäpp och laddat hem en massa märken från vägverket.
Då är det bara Gmax som saknas. Undra jag, om jag kan hitta programet bland allt annat skit som man har liggandes på burken eller på någon omärkt skiva.
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Hej Bengan
Det finns ingen möjlighet att göra vägarbete skylt? Jag saknar en sådan i min bana.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Gmax kan vara lite svårt att få tag i numera då det inte längre stöds av autodesk, men det borde ligga kvar ute på http://www.turbosquid.com/gmax
Annars kan jag ju alltid skicka installations filen till dig.
![]() |
#7 | |
|
![]() Citat:
Så hittade jag till slut, både 1.1 och 1.2 + serienr. eller vad vi ska kalla det för. 1.2 installerat, men jag får detta felmeddelande vid försök till uppstart. Vet inte hur jag ska gå tillväga, för att åtgärda det hela. Just nu, alldeles för trött och irreterad för att det inte funkade på engång.
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|