![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
16par strumpor, ett mobilt bredband å lite julmat så var jag mer än nöjd!
Och lite annat smått å gott blev det innan kvällen var slut. God fortsättning.
![]() |
#2 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
humm ska vi se
![]() 1 robot ifrån jack´n´jones 1x COD5 world in conflict 1 batteriladdare till min Xbox 360 kontroll ( den andra får nöja sig med batterier just nu ![]() en t-shit ifrån jack´n´jones 1100kr STCC the game med mustasch-låtar ( så då är jag ju nöjd ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Jag fick Pengar, Ett väldigt litet USB-Minne på 8GB, En biljett till Djurgården-Brynäs i hockey, kläder samt en RC-Helikopter. Och som skrivet i HemuleN's tråd så skall pengarna gå till 100-400mm objektiv till min EOS 40D.
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Själv fick man då en ny kamera
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Jag fick 850 kr, lite kläder, en chokladkaka, en resa till Edinburgh inklusive resa med Flying Scotsman till London och sen flyg hem från London, skidutrustning, två böcker och en linjal med inbyggd miniräknare.
Jag är verkligen nöjd! ![]()
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |