![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Det var för mig 3 saker från DL som fattades. De andra kom med. De som fattas finns på svenska tåg-skivorna(du kan ladda ner det från www.banbyggarna.se.
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2008
|
![]()
Tack för alla svar! ska testa att ladda ner det från banbyggarna.
Men tycker det är lite irriterande att vad jag än försöker ladda ner via content manager så fungerar det inte... är det jag som gör fel eller är programmet skit? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
Sen om du vill ha svar på frågor kan du ju börja med att beskriva vad som inte funkar. Ang. den "röda remsan" så står det klart och tydligt att objektet inte finns på DLS (download station). Då får man kolla efter länkar och dyligt där man laddade ner exempelvis rutten eller tåget eller vad det nu var. Senast redigerad av ekankal den 2009-02-22 klockan 13:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Dec 2008
|
![]() Citat:
Och självklart, jag hade redan noterat att det troligtvis var skit bakom spakarna, men likväl lite irriterande. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Kan bara påpeka, att om du kör Vista så måste du köra Trainz och CMP som administratör.
![]()
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
Lite logik säger ju att t ex Trainz inte skulle ges ut utan ett fungerande CMP. Sen kan man ju hålla med om att det kan vara lite irriterande när man laddar ner t ex en rutt och allting inte finns med, men det kan man ju inte skylla på CMP som bara hittar saker som finns på DLS. / Ekan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|