![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Jag har kört nya pendeltåget X60 pga att jag känner en granne som är lokförare...
![]() Senast redigerad av Bombardier Train den 2009-02-27 klockan 14:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Ska hämta ut 24-filmen och en kampanj t-shirt (24 då) och resten av Beckfilmerna jag saknar, ganska snart.
Dessutom har jag just nu praktik på IKEAs varuhus, som logistikmedarbetare. Väldigt kul att kombinera truckkörning, plockpåfyllnad och kundbemötande! ![]()
![]() |
![]() |
#3 | |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Äntligen helg!
![]() (att jag råkar ha 3st fysiklabbar att rätta lite fel på samt göra klart en av dem helt är ju en annan sak ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Jag fick Kalsonger, och Tidnigen Allt Om Hobby..... Och Att Leksand leder I Allsvenskan
![]() ![]() ![]()
![]() |
#6 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]() Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Platta paket är inte alltid lätta. En kollega fick plocka ihop ett kontor på ca 1,6 ton platta och tunga paket. Snacka om drygt, men kul med lite utmaningar på jobbet.
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|