![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
vilket vita papper?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
behöver inte svara...hittade det
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]()
Lite mer.
Arbetade lite på skripten. Har optimerat den lite, 200 linje tog bort från skripten. Har också ombyggt pedalen framför föraren. www.svoyager.com/newpedal.jpg Cheers SV |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Mer igen.
Hytten ser helt bättre nu!!!!!! www.svoyager.com/newcab.jpg Jag är inte klart med den, har några "air ducts" att skapa och mer. Det är klart att jag ska använda mer "polygons" så det blir snyggare men inte lättare för din data (men jag tror att man ska inte ser en stort skillnad för jag har optimerat texturer och 3d modellen). SV edit: air ducts completed www.svoyager.com/newcab2.jpg Senast redigerad av SVoyager den 2009-03-15 klockan 08:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
ombygd kontrolpanelen
have rounded the edges and the button frames. Har lite mer att göra, platsen där man kan välja koder osv kan vara gjort i 3d i stället med bara texturen. www.svoyager.com/newpanel.jpg |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
Går det dessutom att lägga in bokstäver under kod efter linje numret? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
om bokstaver för kod, ja, jag kan göra det men jag kommer inte ihåg vilket bokstaver man kan välja.
om p knappen (knappen som stor ett "!" eller hur? ). Jag vet inte riktigt vad den kan göra och vilken färj är knappen under locket |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|