![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Ok, då vet jag.
![]()
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Snyggt jobbat
![]()
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
lite mera bilder
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]()
Verkligen snyggt. Gillar att du gjort det så verklighetstroget, mycket bra jobbat. vart har du fått tag på dom gula loken? är det något du målat om sj?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Verkligen snyggt
![]() gubben50 /john |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
tack
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
har idag lagt ner massor med tid på att fixa ledningar kring den större staden där det skall vara det var tids och tålamods krävande men jag o gubbarna jobbade bra
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
tjenare har återupptagit mitt byggande och gjort en del justeringar av min bana kommer bygga den i etaper så att nån del äntligen kan bli färdig för download så den första blir ca 15 rutor är det tänkt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]()
Gillar att detaljera, verkar ha en frände här!!
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
här är lite nya bilder på hur arbetet fortskrider det går sakta frammåt har haft en del jobb med att byta ut rälls till högdetaljerad rälls men i nuläget ligger all rälls där dne skall är kringmiljöerna som ajg jobbar på i dags läget
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2008
|
![]()
grymt snyggt
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]()
vägarna är nedladdade skall finnas på dls tror att de heter S.D 1.2 osv sitter itne vid mindator så kan inte kolla men skall återkomma till det....skall även innom kort komma med lite fler bilder från banan är en del som ändrats men även en del nytt och det kan bli så att jag släpper den första delen av banan innom kort då med en mindre stad och hyffsat stor station med rangergård. en del av min stambana samt 6 mindre stationer och ett antal gods stationer av olika slag skall lägga ner lite tid på att göra färdigt bara är mest skog och åkrar som skall läggas till men förhoppningsvis ska det vara klart till trettondag jul men lovar inget men ska försöka. är ju trotts allt en del jobb
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2008
|
![]()
grymt snyggt.... du har lagt ner mycket jobb på denna... bra gjort
![]() ![]() ![]() |
![]() |