![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
ojsan, vart förvånad över detta
![]() tack så mycket vovven (eller ägaren)!
![]() |
#2 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
OT-fråga.
Vad är det för ras på vovven. Tycker att det ser ut som något mitt emellan Sankt Bernhards och Berner Sennen, men jag kan inte träffa mitt i prick där.
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
Newfoundland, och han heter Onedin. Han tycker om knäck och gräddkola och han kan skilja ut allt ätbart från icke ätbart. I lottdragningen spottade han ut alla papper (lotterna) i den ordning, som jag har redovisat.
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). Senast redigerad av svenolov den 2009-10-07 klockan 21:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
På fredag släpps Treez och ovanstående 3 vinnare har den säkrad. När jag tittade igenom min beställningshistorik så upptäckte jag att att jag har ytterligare en licens (preorder) för Treez, förutom min egna. Den licensen har jag ju inte användning för heller, så det blir en lottdragning till. Alla de tidigare anmälda (utom de 3 ovanstående vinnarna) är med i denna dragning, plus eventuella nyanmälda. Det är ett PM till mig som gäller, för att vara med i utlottningen.
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
En liten fördröjning på Trainz Addon Packs! Vilka Addon Packs det gäller framgår inte, men det kan även inkludera Treez. Hursomhellst så lottas licencen ut ändå i morgon.
Läs vidare här: http://forums.auran.com/trainz/showthread.php?t=46656 EDIT: Zec Murphy har bekräftat att Treez också har drabbats av denna försening. EDIT 2: Har just nu fått ett nytt utgivningsdatum bekräftat. 16/10/2009 (dd/mm/yyyy)
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). Senast redigerad av svenolov den 2009-10-08 klockan 19:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
ok, lite dumt att väcka upp tråden med en sådan dum fråga, men när sker lottningen, vilken tid(ca)?
Bara intresserad att veta. ![]()
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Innan midnatt.
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|