![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
Ort: Hässleholm
Inlägg: 1 518
|
![]()
Annars kan man gå ifrån översiktskartan lite och ha spårplanen som grund i stället för en karta från Eniro, för att på så sätt få spåren att ligga hyfsat rätt iaf...
__________________
/Erik Götborg |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
Så spårplanen i Hm kommer inte bli enl. verkligheten (alla växlar kommer inte ligga exakt rätt heller). För övrigt kan de nya perrongerna ta ett lok samt 16 vagnar. Men jag bygger på så gott jag kan. Men ni får inte ha för höga förväntningar på att det ska bli exakt som i verkligheten, för det kommer det inte bli, men jag gör mitt bästa för att det ska bli så likt som möjligt ![]() Är det för övrigt någon som vet om spåren går på banvall när man kommer ut på fälten efter växeln som kommer efter att man kört under en vägbro på singelspåret? Eller går dom nedsänkt som dom gör hela vägen fram till bron?
__________________
Mina arbeten i Trainsimulator 2012: Appleford - Slough Färdig Bergslagsbanan V2.0 Färdig! Bergslagsbanan V3.0 Under arbete! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|