![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Trainz slutar aldrig att förvåna!
Nu har det lyckats igen! Skulle installera om TS2010, för att det inte gick att få TS2010's CMP 3.2 att öppna CDP-filer istället för TRS2006's CMP. Klantade mig när jag skulle backuppa localmappen i TS2010, (hade dock sparat alla mina saker i en CDP) så jag blev tvungen att importera localmappen från TRS2006 på nytt. Sedan var allt frid och fröjd, alla CDP-filer öppnades med CMP 3.2 som de skulle och så vidare. Öppnade sedan spelet för att kolla om banorna fungerade och hittade då till min förvåning en bana jag inte sett, vad jag minns, förut. Öppnade den och vióla! WNJ! Mölltorp och Forsvik som de såg ut innan moderkortshaveriet! Väldigt märkligt att de inte fanns att beskåda i TRS2006 och inte första gången jag importerade localmappen till TS2010. Mycket märkligt... Om någon är intresserad så kan jag lägga upp banan här på forumet, för jag kommer inte att fortsätta på den. Ska nog istället bygga ett helt nytt och mera verklighetstroget WNJ med utgång från Kvarstad.
![]() |
#2 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
![]() Skulle vara kul att veta vart banan hade "gömt sej" någonstans. Du får mer än gärna lägga upp den, tror nog att det är fler än jag som är intresserad, bara det att alla har säkert inte sett, eller läst ditt erbjudande.
![]() |
![]() |
#3 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Om någon är intresserad så kan jag lägga upp banan här på forumet, för jag kommer inte att fortsätta på den. Ska nog istället bygga ett helt nytt och mera verklighetstroget WNJ med utgång från Kvarstad.
Jag säger samma sak, som Bo Holmström sa för 35-år sedan. Lägg ut, lägg ut, lägg ut.
![]() |
#4 |
Veteran
|
![]()
Helt OT: Låter som Norrmalmstorgsdramat, hehe.
![]() |
#5 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Västtyska ambassaden.
![]() |
#6 |
Veteran
|
![]()
....var det ju
![]() Någon som har ett bättre beg. minne att sälja, mitt är tydligen helt tomt snart? ![]() ![]() Nää, nu ska vi (jag) inte komma med fler onödiga inlägg som inte hör hit ![]()
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|