![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
Visa resultat för omröstning: Vill du hjälpa till & utveckla nåt område? | |||
Jag bor i byggområdet & kan tänka mig bygga nåt där.. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
10 | 27.78% |
nej , jag bor inte inom området.. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
26 | 72.22% |
Antal röster: 36. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Oj oj oj oj oj, jag blir så imponerad så det är inte klokt, det ska alltså bli en rutt: Stockholm-Göteborg-Malmö m.m. det har man väntat på i alla år, det är något visst med trakter man känner eftersom man bor i 08:a hehe
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Wow, de låter underbart
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Någon sådan här bana finns inte ens till den där andra konstiga tåg simulatorn från microsoft
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Så med andra ord har vi både väst och södra stambanan med nu
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Kul att man kommer att kunna kora Shlm-GBG-Malmo-Kopenhamn. Det kommer att bli verkligen roligt
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]() Citat:
![]() Ni som bor i området får dock bygga sennsioner eller nåt senare.. , eventuellt rutter asså några andra sträckor..
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Gillar att ni är noga med och få de verklighetstroget i spårlängd m.m. Satt och funderade på om ni inte skulle försöka få tillstånd och få med smålandsbanan som finns.
Som jag sagt tidigare är de synd att jag inte kan bygga och hjälpa till p.g.a lite hälso saker men de är inte omöjligt de kan bli någon aktivitet till banan sen då jag ändå ska göra de för egen del så kan ju oxå andra få ta del av de. Undrar hur mycket aktiviteter trainz orkar med på en bana samtidigt ![]() Som sagt jag är djupt imponerad av detta projekt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|