![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Marcus,
du verkar ha en medfödd begåvning för detta! Kan inte du kommunicera med Fredrik om detta och distribuera en liten "lathund" så småningom. Jag har säkert 10 000 delar på min burk som kunde vara användbara för andra. Glöm inte att orginaltexturen bör bifogas i varje uppladdning (där ligger ett stort jobb med mappning och konstruktion som man bör slippa göra om från scratch - även om man sen gör en egen textur så har man ju mappningsplaceringen med i 3DS-filen. Skall skicka dig ett exempel på detta när jag får tid.
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
För alla er som jobbar i gmax finns en "importer" av 3DS-filer till gmax (se länk till post). Exporters finns också på "nätet". Posta gärna länkar om du vet nån bra!
3DS-importer för gmax: http://www.e-buzz.se/forum/showpost....2&postcount=27
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]() Citat:
Väljer man Import så finns det redan en .3ds importerare. Ja, utelämna årtal tror jag, gör kategorier typ
![]()
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|