Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Allmänt > Allmänt om 3D-design

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-09-23, 21:57   #6
leoj
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2002
Ort: Stockholm, Sweden
Inlägg: 1 430
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lan Visa inlägg
För alla er som jobbar i gmax finns en "importer" av 3DS-filer till gmax (se länk till post). Exporters finns också på "nätet". Posta gärna länkar om du vet nån bra!
Måste bara komma och avbryta lite nu, vad gör denna som inte den inbyggda klarar av?
Väljer man Import så finns det redan en .3ds importerare.

Ja, utelämna årtal tror jag, gör kategorier typ
  • Rullande objekt
    • Buffertar
    • Hjul
    • Muttrar
    • Skruvar
    • Vad man nu mer har i nått som rör sig på hjul
  • Andra objekt (det är ju inte bara vagnar som man kan sammarbeta med)
  • Texturarkivet (skapa en större kategori där man de som inte är så begåvade/tycker de är roligare i Photoshop att ge texurer till sådana som mig som inte alls är begåvade i PS)
Det är det jag kommer på nu
__________________
/Leoj
Jaudidamdamdubidamdam
leoj besöker inte forumet just nu   Svara med citat
 

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:38.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009