Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > Landskapsdesign - Trainz

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-11-02, 12:14   #1
hgkn
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2003
Ort: Kista, Sweden.
Inlägg: 763
Talking

Tackar det var lite att bita i.
Det är inte lätt att vara nyfiken, men den som inte frågar får ju inget svar och klokare blir man inte.
__________________
hgkn@bahnhof.se
hgkn besöker inte forumet just nu  
Svara med citat
Gammal 2010-11-02, 12:37   #2
hgkn
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2003
Ort: Kista, Sweden.
Inlägg: 763
Standard

Vad jag får ut är att tillsatsrör skall sitta på s.k. mjuk inspänning och därför tillåta högre hastighet.
http://www.jarnvag.net/index.php/ban...kontaktledning
Min slutsats är att det trots allt tillåter en hastighet på upp till 120km/h med hård inspänning.
__________________
hgkn@bahnhof.se
hgkn besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:57.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009