![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#31 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
Ort: Yxlan, Norrtälje
Inlägg: 1 347
|
![]()
Texturering är kul när man väl börjar få grepp om det. För min del
tog det lång tid. Dessutom är det en STOR fördel om nån med erfarenhet bistår dig under utvecklingstiden. Trots allt så missförstår man vissa saker. För min del avseende val av GMAX texturerings material: Standard eller Multimaterial. Tyvärr valde jag det senare, vilket orsakat mig MÅNGA MÅNGA problem. Visar några bilder avseende aktuellt status. Vissa detaljer återstår. Dock har jag fått plogar av LAn och skall även lägga in STL koppel m.m. Sen återstår optimering och "welding" för att minska på antalet polygoner. Därefter en ny dust med tendern, som har vissa omålade partier p.gr.a mitt val av Materialtyp . Men nu vet jag...... |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|