![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
Ort: Norge
Inlägg: 120
|
![]()
Info om teknisk oppdatering av RailWorks:
http://www.facebook.com/pages/RailSi...9498918&ref=ts
__________________
/Øystein - http://3dtog.com/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Mölndal
Inlägg: 4 267
|
![]() Citat:
![]() Är det denna text som skall tolkas som "Forest" Citat: http://www.facebook.com/pages/RailSi...9498918&ref=ts Denna utveckling är avsedd både som ett sätt att förbättra din förmåga att skapa rutter snabbt, och även som ett effektivt sätt att göra stora block av identiska tillgångar. Med den nya block tillgångar, när du skapar en rutt du helt enkelt ned och dra ut en rektangel på landskapet som definierar ett område av identiska natursköna tillgångar. Dessa tillgångar placeras sedan automatiskt efter terrängen, och återges mycket effektivt. De viktigaste och mest uppenbara användningen för block tillgångar är att lägga ut block av träd och undervegetation, eller potentiellt stad och stad terrasser och andra enhetlig uppsättningar av byggnader. Tack till ![]()
__________________
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Hej Hawk
Ja, det er en del af det, og her er et link til et lille videoklip der kort viser Forest. http://www.youtube.com/watch?v=lBF0pnookwk
__________________
Prettys Womans in your town |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
Ort: Karlstad, Sverige
Inlägg: 988
|
![]()
För att gå tillbaka till träden, får du till några texturer Hawk?
/æ |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Mölndal
Inlägg: 4 267
|
![]() Citat:
![]() Du får inte stressa mig ![]() ![]()
__________________
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
Ort: Karlstad, Sverige
Inlägg: 988
|
![]() Citat:
Glöm vad Pierre sagt ovan för det behöver du inte följa. Det du behöver göra efter att ha packat upp mina filer ovan i Source-mappen är att tillverka en texturfil och konvertera den till ace-format (med RWAceTool). Ersätt filen tree.ace som finns i Textures-mappen med din fil (skriv över den). Därefter starta upp Asset Editor, navigera dig fram till KMW\Sweden\Scenery\Vegetation\. Öpnna blueprinten för trädet (tree) och exportera den in i simulatorn, klart. Starta upp simulatorn och placera trädet på ämpligt ställe i någon rutt för att se hur det blev. Kanske vill du byta namn på det från FractalTree till något lämpligare, det görs då i blueprinten. /æ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|