![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
Tror du har fler problem än med Steam som t.ex. att förstå ett skämt men tack ändå, slutpostat här för min del.
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
@ Totte: Funkar RW2 och Steam för dig då?
Man tycker ju att Steam skulle kunna vara öppna med vilka grejor dom inte vill att man ska ha i burken, men istället mörkar dom och låter kunderna få "prova" i blindo. Allt för att få sälja ett spel till... Nog om detta. ![]() MSTS spelas förståss fortfarande! ![]() i och i en del av dom råder det en närmast preüssisk ordning i loklistorna. - - - - - @ Mawkish: Bra! Kom inte dragande med att det är en smakfråga om man har problem med Steam. Det finns flera som har reella problem med Steam eller som fått stora problem med sin dator på grund av det, så när du bagatelliserar deras problem så är du inte så dåligt arrogant. Sen har du också fel vad det gäller mina Steam-problem. Jag har inga, eftersom det mesta går att cracka om man bara vill. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|