![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Tack för trevliga kommentarer!
![]() Jag har inte hunnit så speciellt mycket längre än att lägga ut spåren. När jag bygger lägger jag först ut spåren och gör terrängen sen (tvärt emot det rekommenderade ![]() Visar en tidig bild från Eddavägen norrut. Som ni ser finns det inte så mycket att titta på... än... Synd att de moderna kontaktledningsstolparna inte finns utan krona. De hade gjort sig mycket bättre än de som är där nu. Men man tager vad man haver! Betong blir det i alla fall! ![]() Jämförelsebild - http://www.ekeving.se/b/rb/djb/Evg_inf_740516.jpg (Det vågräta strecket ni ser till vänster i bakgrunden är Näsbyparkslinjen)
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|