![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Kontaktade både tidningen och förlaget bonnier, samt ringde in till deras automatiska telefon och avslutade prenumerationen. Idag fick jag svar på mitt mail till bonnier där de beklagade att försäljaren gett mig felaktiga uppgifter och att de makulerade både prenumeration och faktura. Det första numret får jag behålla kostnadsfritt.
Tur det! Men åter till skiten; lyckades buckla till morsans bil idag. Skrapade emot ett plank på en infart som resulterade i lite skrapsår och en buckla i bilens bakre dörr (inte så stor, men relativt djup). Det var ju självklart av misstag, och går på försäkringen, men det överstiger lätt självrisken. Så det är ju fruktansvärt tråkigt när det händer. Även om jag förmodligen inte kommer behöva stå för kostnaden så får jag ju leva med skammen av att vara så j*vla klantig ![]()
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Total datakrasch här, förhoppningsvis går det att fixa utan att formatera hårddisken. Rutterna FÅR inte försvinna, har ingen aktuell version på USB-minne...
![]()
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Ajdå! Hoppas Hd klarade sig. Moderkortet brukar gå sönder när datorn är ofta varma.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Datorn är nu inne på service i den lokala databutiken så det är bara att hoppas på det bästa. Jag har gett stränga order om att filerna på L-disken, där allt MSTS-relaterat finns, är ovärderliga...
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2010
|
![]()
förra veckan 7:e juli så var jag med en kompis som är 12 år och då gick vi till en kompis som är 13 år och snackade lite. medan vi snackade lite så sa att han var arg på mig bara för att jag är en släkt av min familj och det har inget med det att göra om jag ska vara med honom. och så säger han att han ska slå mig och jag sa att han inte fick ta min sko, men jag sa till honom att sluta men han lyssnar inte!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() vi har anmält polisen vid den dagen att min 13 åriga kompis mobbade mig och den 9:e juli så ringde vi till socialen att det är en mobbing och dom kommer inte utreda den saken han ska hålla borta från mig och från min familj. säger han nåt så säger jag: "dra". jag ska inte snacka med honom överhuvudtaget eftersom att han är störd och han är kanske sjuk, tror jag för att han har problem. han kommer nog börja i min klass nästa år tror jag eller den här terminen. och det kommer bli väldigt jobbigt så jag kanske kommer gå i skolan 2-3 månader ![]()
Mvh, fargus Gillar Taurus loket ![]() Ett stor Michael Jackson fan Senast redigerad av fargus den 2012-07-12 klockan 23:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
F.ö. är 3 mp på en mobilkamera idag ingenting. Leta efter en på minst 5mp, om du ens vill ha ok mobilbilder.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Gillar inte riktigt Iphone om man inte Jailbreakar den. Rekkomenderar att alla med Iphone testar Jailbreaka den!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
Reg.datum: Jan 2010
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2012
|
![]()
Allt är skit! Min flickvän har gjort slut, min mobilskärm har spruckit och dom renoverar vårt hus så jag kan inte vara inne på internet
![]() ![]()
![]() |
#10 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Det är bara att bita ihop, för tids nog kommer du ta dig igenom även denna perioden av livet. Och då som en starkare människa =)
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
Körtiden sprack idag, fick stanna 45 minuter tidigare än jag hoppats på. Det gör att morgondagens körtid spricker totalt, så att jag inte lagligt kommer hem till helgen! Blir ytterligare en helg hemifrån. Jaja, jag får skylla mig själv som var korkad nog att dra ut på fjärren
![]()
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|