![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#23 | |
Medlem
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() Citat:
![]() På exp Ians Fina RA 994 fattas <kuid:67375:100918> och <kuid:67375:100923> På Ians Sj Ds snälltågslok som jag skulle kunna gråta blod för att få fattas <kuid:67375:1027> På Bengans sj F ellok STL bengan fattas <kuid:67375:1027> och <kuid:73394:102409> På Ians Sj du stål fattas <kuid:67375:1027> Vilket lite förvånade för mig verkar vara samma som på F loket ? Undera bara lok alla dessa som jag verkligen skulle vilja få att funka Jag tycker jag varit noga och nu testat fler gånger att ladda ner allt från alla länkar men ändå dessa nämnda hittar jag ej.. Och får då ej köra dessa underbara lok... Kan nån vänlig berätta var jag hittar dessa Kuids ? Tack på förhand Mvh C |
|
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|