![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#14 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
I det här fallet så tycker jag att du ska ge ut den utan att behöva känna dig som en skurk. Gör som N3V gör, dvs skit i vem upphovsmannen är.
Men om du vill vara lite ödmjuk och vill ge kredit till upphovsmannen, så ska du ange detta tydligt i både config och i din text när du presenterar ditt objekt. I ditt/vårt fall så skulle jag vilja kalla det "No Nonsense License", den licens som vi inom STLEB står för. EDIT: Men ladda inte upp den till DLS! Hemska tanke... OT: Vi kan väl göra som ekankal har gjort. Göra reklam för vårt forum och presentera nyheter under rubriken "Trainz - Swedish" i Aurans forum. Detta har visat sig gett resultat. Jag har i alla fall fått många frågor (privat) om hur mina objekt fungerar, den senaste tiden. Citat:
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). Senast redigerad av svenolov den 2012-12-15 klockan 11:20. |
|
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|