![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
Det är bara det att nu är mina vägskydd i en enda röra. Jag fick ju som sagt byta plats på en del länkar för att det skulle fungera i TS 2013. Ska jag då byta plats på länkarna igen för att testa dina filer? Eller lämna det som det är? Tror att det är lättare att gå in i detta med fräscha ögon (och en förståelse för hur scripten fungerar
![]() Dessutom har jag som sagt en känsla av att de ändringar du har gjort redan finns i mina filer (som alltså är från Micke L:s paket). Skickar ett PM angående testning av rutten. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2007
|
![]()
Now it functions. Thank you very much.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
@ Hqv:Jo länkarna skulle du behöva ändra igen så de de stämmer med manualen och det skulle ju kunna testas på en klon av din nuvarande rutt så är ingen skada skedd i fall du behöver gå tillbaka till originalet.
Om VF-signalen redan har den ändringen i Mickes paket, hur är det då med de andra filerna? Värt att notera är att det finns många snarlika rader(där 1:an är med från början) i skripten så det är just de radnummer jag nämner som ska ändras. @newS: This is really good news Swen! Thank you for testing.
Försöker bygga Älvsjö godsbangård men svär mest över UVW mappning. Senast redigerad av Mawkish den 2013-01-23 klockan 00:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Jag får pröva rwp-filen som du lade upp (blir lite sugen när newS säger att det funkar).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Nu provade jag nya scripten. X-signalen fungerar nu, äntligen. Ett bekymmer kvarstår i Vänersborg, VF fungerar inte alls. Kolla bilden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Det funkar för mig också. Tack Mawkish!
![]() Är det inga av dina VF-länkar som fungerar Totte? Vad händer om du tar bort huvudsignalerna? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Jag tog bort 4 H-signaler och en VF. Då funkar de.
Jag återplacerade en VF igen och bommarna gick inte upp. Det två VF till vardera spåren tillsmmans tycks inte fungera. H-signalerna är ännu inte placerade igen, vilket de ska vara där som förut. Va hopplöst med RW! ![]() Är det några fler som har samma situation, de två spåren ansluts till ett spår och sen vägskydd, enl. bild?
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2013-01-23 klockan 15:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Jag tror att problemet ligger hos dina huvudsignaler. Har du testat huvudsignalerna från Micke L:s paket från den här tråden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|