![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jag tog och byte ut rälsen mot dina gaturäls, då jag tyckte att dom andra stack upp alldeles för mycket över marken.
Även gaturälsen sticker upp en bit. Kan jag själv sänka spåren en bit till, genom att ändra några värden i configen eller är det något som måste göras direkt på modellen? .
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Det är höjden på a.track-punkterna som styr detta och det måste ändras i meshen. Man skulle kunna höja gatstensplanet istället, vilket är bättre eftersom det annars blir problem med anslutningen av standardspår.
Jag skall kika på det och kontaktar dig per mejl - så får vi se !?
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|