![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Många gamla objekt jag gjort har jag rensat bort ur trainz och när jag då klonar något tilldelar CM det första "lediga" kuid som då kan bli ett tidigare borttaget objekt,
SÅ KOLLA ALLTID så att inget ni vill ha kvar skrivs över och SKRIK till så det hörs ända till mig!!!!!!
![]() |
#2 |
Veteran
|
![]()
... är nu gjord.
Ny version av vagnen + ett antal laster till den:
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Mycket stiligt, Lennart och Bengan, stort tack!
![]() ![]()
![]() |
#4 |
Veteran
|
![]()
ett makalöst jobb du gör med texgrupperna
![]() ![]() ![]() Tyvärr blev downloadtråden söndertrasad av Damfloker och mig - jag borde sagt att han skall posta i denna tråd - kanske nån snäll moderator kan flytta dom hit ![]()
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|