![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#34 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2013
|
![]()
Hej ADDE. Det är ju ett gigantisk projekt Du hålla på med.
Hoppas att Din dator inte går i knä. Jab bygga med loksim3d nästan det samma. Mora-Borlänge. Tyvärr sitta jag här i Schweiz och kan inte tittar ut på sträckan. Men nästa semestern kommer snart och jag längtar till Dalarna igen. I år var vi sex veckor i Orsa. Här några bilder som visa som det ser ut med lite grönska runtomkring... Då jag måste bygga nästan allt själv så går det aldrig att har allting 1:1. Man ser åhå, det måste vara Borlänge och Rättvik och Mora, men jag vill inte att det blir 100 %. Någon lite fantasi skall har plats på sidan om. ![]() ![]() ![]() Många hälsningar till alla sända Namsö |
![]() |
![]() |
Taggar |
rw-rutter |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|