![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#15 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
Ort: Onsala, , Sweden.
Inlägg: 8 149
|
![]() Citat:
Att ta bort 15 hjälper inte. Endast när man tar bort 10-13 försvinner flimret!!! Det finns 2 tfx-filer som kanske anropas av skriptet och ställer till nåt???? EDIT: Kollade just E2 951 och det flimrade även i Surveyor, Här var det 5 smoke-containrar som åkte väck 7,8,11,12,13 Här är ju tydligt att skriptet anropas för att styra vissa smoke-effekter!!!
__________________
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() Senast redigerad av lan den 2014-11-20 klockan 13:15. Anledning: E2 951 |
|
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|