![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2011
|
![]()
Nej jag har inte NE installerad
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Tror inte fönster eller helskärm spelar roll, tänkte mera att rutan "railworks.exe svarar inte" inte dök upp i helskärmsläge...
Jag har NE, Jönköpingsbanan och nu Trollhättan. När jag körde var det inga problem att komma åt rutten genom editor-läge och sedan play den vägen. Försökte jag komma direkt in till rutten så kraschar simulatorn för mig. Det har hänt att simulatorn kan krascha i QD för mig när jag använder ett tåg till en rutt tåget inte finns i som standard, speciellt när jag har kört i en annan rutt tidigare... ska försöka nå Trollhättan direkt ikväll och se hur det blir... Jag har NE och Jönköpingsbanan. NE har jag problem med till å från, Jönköpingsbanan har jag inte haft några problem med. (Men det största problemet jag får är dubbeldäckarens manövervagn, som ingår i ME146. både orginalvagnen och alla dessa repaints, både DSB och DB kraschar för mig i editorläge... sjukt irreterande. även BR146 var förr problematisk, men den verkar funka nu... men det är en annan historia det.) EDIT: Can't load vehicle: Sgmns-W_w_SECU EDIT2: Free roams verkar krascha för mig om jag laddar in dem vanlig väg. annars verkar det gå bra.
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. Senast redigerad av ADDE den 2014-12-06 klockan 22:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Det är så irriterande att inte få veta vad som är fel på. Jag tror fortfarande att det är NE är boven i dramat. Jag har inte NE hos min dator. Det kan vara vissa objekt som är konflikt med NE. Hur får man ta reda på? Hoppas verkligen på bra lösning! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Drygt 400 har läst sen jag släppte rutten. Har ingen aning om hur många har hämtat rutten. Kan man kolla antalet hämtningar inom DropBoxen?
Ni som fick rutten, kommentera gärna. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
rw-rutter |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|