![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Nu finns Sj Da, F och Ds i downloads --> http://www.e-buzz.se/forum/showthrea...900#post292900
Sj Du kommer lite längre fram när jag har mer än 2 st helt klara ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
tjena rac_hammer hur går det med Sj Du/Du2 loken det har varit tyst om detta i flera dagar
jag hoppas att du jobbar vidare med dessa snygga Du/Du2 loken de är väldigt efter längtad i trainz,jag hoppas på ett positivit svar hälsningar Kenta978
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Jo jag jobbar på dem men som många andra har det blivit mycket annat under jul här men de kommer innom en snar framtid
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
jag tackar dej hammaren för detta positiva svar om Du/Du2 loken
och föresten önskar jag dej god försättning hälsningar Kenta978
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
så har testa mig på gimp i lite större utsträckning det är därför Du loken dröjer lite men får jag kläm på gimp ska det nog kunna bli några fina exemplar. Här är ett skitigt ett iaf dock tror jag att de inte blir snyggt med skitigare än så...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
två till så 2 bilder på de som jag gjort hitintills
![]() |
![]() |
![]() |