![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#20 | |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]() Citat:
Det är förövrigt fortfarande en beta, men jag betvivlar faktiskt att jag kommer att lägga upp den färdiga versionen åt er. Tyvärr. Och det finns väldigt, väldigt goda anledingar till varför Basse har valt att göra sina vagnar på det sättet. Och dom anledningarna står med i dokumentationen för simulatorn. Inte för att jag tror att du bemödat dig med att läsa dom dokumenten, och inte för att du kommer göra det heller. Den är i sig extremt bristfällig och gör att vagnar blir skeva och beter sig underligt om man inte kan justera fjädringen för vagnar som går under STAX E. Där av fick han lösa det så, en väldigt smart lösning enligt mig, men tydligen också bara jag som håller med om den lösningen? Take it or leave it, finns inget tvång på att ladda ner saker vi har skapat. Med detta bjuder jag er alla en god fortsättning, vi får se om jag fortsätter att skapa något för simulatorn eller om jag helt enkelt låter det stanna mellan mig och Basse. Senast redigerad av Marcus Gustavsson den 2014-12-28 klockan 19:22. |
|
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|