![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
Inlägg: 817
|
![]()
Knepigt. En lösning är att behandla vägarna som en korsning, med nackdelen att bommarna inte kommer fällas upp förrän tåget har passerat båda vägarna.
På Jönköpingsbanan finns ett par vägar med liknande läge. Jag kommer inte ihåg exakt hur länkarna ligger där men jag tror att jag har lagt aktiveringslänken till vfsi precis efter första vägkorsningen, vilket i mitt fall är tillräckligt för att bommarna ska hinna gå ner innan man passerar nästa väg. Om du vill kolla hur det är byggt på Jönköpingsbanan så gäller det vsi Kortebo och Granbäck kring km 64. |
![]() |
![]() |
Taggar |
rw-rutter |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|