![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Eller så här... http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=35408
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Jadu... grejen är det att den typen av bro inte passar en 4-filig motorväg som korsar järnvägen vid Ornäs, eller som en järnvägsbro över en huvudled precis... Åtminstånde inte mina exempel..
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
Jag kanske uttryckte mig otydligt men det var precis det jag menade, att de objekt som vi har tillgång till ofta inte passar när man vill att det ska se ut på ett visst sätt. Detta är alltså en stilla önskan till duktiga objektbyggare att (om intresse finns) ta en titt på typiska svenska bro- och viaduktkonstruktioner.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Kolla bilden. Det är dubbla bro som jag använder markeringsmetod. Du kan lägga bro i olika vinklar som helst och justera höjden du vill. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Liten update:
Länge sedan jag spelade spelet och höll på med rutten... Prioriterade annat den senaste tiden och sedan kom en resa ivägen... Men inatt så gjorde jag lite småjobb... - Borlänges spårnumrering är fixad och stämmer överens med linjeboken från TrV. - Hittade ett gäng fina broar från samma tjekiska sida som de svajande granarna fanns på ( http://railworks.ofpmafia.eu/index.p...-mostky-tunely ), som länkades till en annan tråd tidigare. Provade en av broarna i närheten av Domarvet (Järnvägsbron över en bilväg intill en rondell öster om Dalaälven) - Nej, jag har ännu inte kollat upp vad jag kan ersätta de HH-broar jag placerade ut förrut. Får bli nåt vid nästa bygge... Har en del tjekiskt lofts jag kan experimentera med...
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
...Och här är bron i fråga.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
rw-rutter |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|