![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
För mig som inte är så duktig på byggandet tycker jag det är toppen att jag kan gå in och ändra lite i köpta eller nerladdade banor. Jag vill ju också kunna göra egna sessions.
Jag har ju redan köpt och betalt för TANE i hopp om att det skulle bli ett bättre spel än TS12. Kanske blir det, det sista Trainz. Jag har inte prövat TANE speciellt mycket, snarare mycket lite, men inte en skymt av de ny fina växlarna kunde jag se. Fanns det något som verkade bättre än i de äldre Trainz? Senast redigerad av CGD den 2015-02-09 klockan 11:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]() Citat:
För övrigt kan jag meddela att den senaste TANE versionen funkar bättre även på min dator. Nu är den användbar. Det som stör mig lite är dock att utseendet ännu inte är bättre än vad t.ex. du kan få ut ur Trainz 2010 medan prestandan ändå är lägre. Jag hoppas verkligen att man lyckas optimera koden mera. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Fick nytt mejl idag om en ny uppdatering, nr. 48. Men var finns den att hämta.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Det här meddelandet kom via epost i går. Det är utskickat av Projekt Update/N3v Games.
The first release candidate/final beta build is now ready for download and testing.* Log in to the centercode beta test website for more instructions. Jag har gått igenom alla möjliga sökalternativ. I downloadslistan för TAN:E återfinns som sista post Wallpapers och dessförinnan TAN:E ver. 1.1, d v s den senaste. Endera är budskapet en otroligt svår miss eller ett dåligt skämt. Jag har försökt att slå larm till N3v men stupat på de förb-e spöksiffrorna/bokstäverna. Att kontakta N3v support är i praktiken omöjligt – åtminstone för mig. Tills vidare kan jag rapportera att jag sysslat en hel del med TAN:E – tyvärr bara med negativa resultat som följd: Upptäckte att minimappen fungerader inte. Slog larm. I ver. 1.1 hade minimappen förbättrats något men pilarna fungerar inte liksom zoomen. Har lagt in en 2012-bana med hiskelig tresultat som följd (se inlägg ovan). Har gjort arbeten i banan men Spara kör en evig loop oc h datorn måste tvångsstoppas.. Importerade objekt som accepteras av TAN:E går inte att lägga in. Objekten finns i Surveyors HUD-ruta som OK men sen är det stopp. Ursprungligen lovade TAN:E att objekt som fungerar i 2012 också skall fungera i TAN:E. Sedan har man ändrat sig att det kanske behövs mindre justeringar eller ta ner dem från DLS.Objekten från DLS som jag testat går inte in. Om två månader läggs TANE ut. Det är nog i tidigaste laget. Har svårt att tro att vi får uppleva nordiska banor i N3v:s flaggskepp. Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Är det CE 1.1 som är den sista variant?
Den har jag hittat på My Trainz sida. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Om man går hit och loggar in.
https://anewera.centercode.com Där hittar man Trainz: A New Era, går man dit så hittar man My Task List - Install/Test TANE RC1. Detta ser väl ut att vara rätt. |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|