![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
... är det jag lyckats göra som X40s, resten är heltokigt, det får jag ta när jag får lust.
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2013
|
![]()
Snyggt! Vad är det du kommer ändra mer än att måla om och byta boggierna?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
|
![]()
Vi får se! Det mesta är fel just nu men vi får se vad jag orkar göra ?
![]() |
#4 |
Veteran
|
![]()
NS-vagnarna var allför olika X40 så det är nedlagt. Tillbringat dagen med att göra texturer och buildingboxar till en äkta X40 istället, men då blir det scratch-bygge och det tar tid - så SJ kanske hinner beställa nästa generation regionaltåg innan den blir klar
![]()
![]() |
#5 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Kan inte säga att det är det mest intressanta tåget i min "låda", MEN, kommer du i närheten av vad bilderna visar med din/dina modeller, så blir det ett absolut "måste ha" ändå
![]() ![]()
![]() |
#6 | |
Veteran
|
![]() Citat:
FUL är ju en smaksak, men jag börjar så smått bli förtjust i denna "Pansargris". Tre bilder och tusen frågor: Det finns tre påtagliga ställen med LED-skyltar, destskyltarna i fronten ger sig väl själva men vad kan dörrskyltarna visa???? Och vad visas på skyltarna i kupe'erna??? Hoppas nån kan berätta !?
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]() Citat:
visas återigen STOCKHOLM C därefter VAGN 1 Bild 3 Ledskylten inne i vagnen informera tågets väg tex LiNKÖPING C-NORRKÖPING C- SÖDERTÄLJE SYD-FLEMINGSBERG-STOCKHOLM C-UPPSALA C-GÄVLE . med hälsningar Kenta978
![]() |
![]() |
#8 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Inte någon favorit, men man har ju fått så många andra favoriter tidigare och det är väl dax för andra, att få sitt lystmäte tillgodosett. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
Veteran
|
![]() Citat:
Allmänt hatad av lokförare, servicepersonal och passagerare men dock det modernaste SJ lyckats sätta i trafik - hmmmm? Mittvagnen - kottlettraden på julgrisen börjar ta form: EDIT: En fransk-tysk-svensk kotlettrad mellan två Holländska Edamerostar - smaklig måltid.
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() Senast redigerad av lan den 2016-12-14 klockan 17:52. Anledning: On track |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|