![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2008
|
![]()
Hej igen!
Efter att ha haft ett längre uppehåll i Trainz, så tänkte jag testa lite smått igen efter senaste uppdateringen i S22. Och det är glädjande besked, för allt i vägskyddet verkar fungera nu i S22. "Vägkorsnings(för)signal (Osynlig)" som kraschade när man bara petade på den i assets-rutan "fungerar" utan problem nu. ![]() V-signalen som kraschade när man ville att den skulle bli enkelriktad i rutan där man ändrar det, kraschar inte nu. ![]() En annan sak är också att innan uppdateringen i S22 hade jag också runt närmare 3 000 trasiga cdp-filer och efter uppdateringen i augusti så är de trasiga cdp-filerna nere i drygt 50 trasiga cdp, vilka nu är de flesta av mina gamla alster sedan 15-20 år tillbaka som är trasiga. Hur jag ska fixa dem vet jag inte i nuläget. Så nu kan man ju fortsätta bygga, och en annan sak, jag har hittat min gamla bana jag höll på att bygga i för minst 15 år sedan, den har jag saknat. Nu håller jag på och byter ut det mesta av träd, buskar och annat som inte ser bra ut i nyare versioner av Trainz. Det ända som nu saknas är väl realistiskt ljus i gatlampor, hus mm.
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|