![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#8 |
Junior Member
|
![]()
Hej folkens fra Sverige. Jeg er, sammen med Erich, ved at finde ud af Sverige's signal-systemer. Jeg har hjulpet Erich en del ang de danske signaler, der er mycket mycket forskellige fra de svenske!!! men HUSK! I DK kører man i høger sidan, og man kører i høgre sidan helt til Malmø, for det meste, da det er nemmest, og da sporet er vexel-spor, faktisk helt fra København til Malmø.
![]() REMINDER DK-SIGNALER: på station: PU-signal, grønt blink= Udkørsel-signal er grønt. 2-grønne i signal betyder næste signal er grønt. er der kun 1 grøn, betyder det enten næste er rød, eller næste signal er med nedsat hastighed (grøn under GUL) .. Ja, vi bruger GUL i signaler.. [8D]... Hygge. Kim E |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|