![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Visst vill jag ha alla skyltarna, men dom jag skulle kunna tänka mig är 100, 130, 160 och 200km-skyltarna.
Men om ni har planer på att släppa alla skyltarna i ett paket inom en inte alls för avlägsen framtid (6 mån-1 år) så kan jag vänta tills det blir dags istället. jag ser hellre fram emot fler fordonsreleaser före skyltarnas release. (skyltar finns och jag kan använda dom befintliga till dom nya planeras att släppas) MVH Bengt L. |
![]() |
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Fråga ang. Boggier+Polygoner | Carlj | 3D-design - Trainz | 0 | 2005-02-01 22:44 |
Nyfiken fråga? | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2004-01-15 21:52 |
Fråga om tillstånd | knebert | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 5 | 2003-08-17 01:09 |
Fråga till STW. | RapidHO | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2002-08-16 22:37 |