![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
Suveränt arbete du lagt ner din tid på Pursche. Jag gillar det verkligen!! Men jag fattade bara lite i början sen började jag inbilla mig att jag inte förstod
![]() Om vill trafikera låt oss säga KMJ. Jag vill ha 1begagnat MA lok och låt oss säga 10timmervagnar. Jag vill alltså köra timmer. Vad kommer detta då kostade mig. Och vad är milkostnaden och räntan på detta? Finns säkert fler utgifter. Skriv gärna då vad dom blir också ![]() ![]() Mvh:Trigger ![]() http://medlem.spray.se/farjestad5 |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Nya SVTTL är här! | vl | Virtuella Tågbolag | 114 | 2005-05-21 14:42 |
Ekonomin på SVTTL del 2 | Pursche | Virtuella Tågbolag | 54 | 2004-05-29 17:49 |
Diskusion: Pengarna på SVTTL. | Pursche | Virtuella Tågbolag | 16 | 2004-04-13 18:44 |
Nya Tider på SVTTL. | Pursche | Virtuella Tågbolag | 4 | 2004-03-23 17:43 |
SVTTL söker betatestare.... | Pursche | Virtuella Tågbolag | 5 | 2004-03-20 22:56 |