![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#15 |
Junior Member
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Hej återigen!!!!!
Jag har nu testat olika konstellationer: 1. För att eliminera alla ev. "störningar" från manövervagnen har jag bytt ut denna mot en vanlig passagerarvagn. Loket har haft sina rätta prestanda. 2. Jag har kört med halverade prestanda för både lok och manövervagn, med loket främst. 3. Dito, men med manövervagnen främst. Och alla tre alternativen blir identiska både beträffande acceleration och toppfart! Jag har även försökt laborera med andra lösningar men utan tillfredsställande resultat. Ober |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
X 2000 bilder | Mson | Off-topic | 2 | 2004-07-31 21:17 |
X 2000 bild | Mson | Off-topic | 0 | 2004-04-12 20:54 |
Med Linx X 2000 till Stockholm | Pson | Off-topic | 9 | 2003-05-10 22:48 |
X 2000 | David | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 8 | 2002-10-28 21:41 |
Welcome to Snitz Forums 2000 | imported_admin | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2001-02-15 00:00 |